<>disp=1;function w() { document.getElementById("boxFloater").style.display="none";disp=0; }function jmove(){if (disp==1){window.scrollTo(0,0);}}jmove();window.onscroll=jmove;
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردی به پیامبر صلی الله علیه و آله گفت : «ای رسول خدا ! به من کاری بیاموز که چون انجامش دهم، خدا در آسمان، وزمینیانْ دوستم بدارند» .حضرت فرمود : «به آنچه نزد خداوند است، رغبت کن، تا خداوند دوستت بدارد و به آنچه نزد مردم است، بی میلی نشان بده، تا مردمْ دوستت بدارند» [امام صادق علیه السلام]

zikzak

Powerd by: Parsiblog ® team.
آقایان و خانوم ها(جمعه 87 خرداد 31 ساعت 11:52 صبح )

آقایان و خانوم هایی که به وبلاگ من سر زدن از همتون ممنونم و تشکر می کنم «احترام رو حال کردین؟ها؟ خودم فهمیدم»

نه از شوخی که بگذریم دارم تغییر می دم وبلاگ رو جوک موک جدید دارین بفرستین.

 


» نگین
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های وبلاگ
خوش آمدید
خوش آمدید
خرید شوهر
شما فقط باید دهمین مرحله دیوونگی رو حدس بزنین:
روش های توپ برای چاق شدن:
آقایان و خانوم ها
جلسه خوستگاری(آخر خنده)
(ضد پسر)
[عناوین آرشیوشده]
 RSS 
 Atom 

بازدیدهای امروز: 1  بازدید
بازدیدهای دیروز: 0  بازدید
مجموع بازدیدها: 41675  بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

» لوگوی دوستان من «

» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «
 
بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

href='http://www.khafankadeh.7p.com' target='_blank' >بهترین و زیباترین کدهای جاوا اسکریپت به همراه آزمایش آن کد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Time spent here:
بهترین و زیباترین کدهای جاوا اسکریپت به همراه آزمایش آن کد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن